+ Meer informatie

Grafische wereld moet stem laten horen

1 minuut leestijd

In de enorm veranderde en gestaag verder veranderende wereld van de informatieverstrekking zal elk grafsich bedrijf zijn ogen en oren wijd open moeten houden om blijvend zijn plaats te bezetten. Dat allerlei informatie telkens op andere wijze' wordt getransporteerd dan via het gedrukte woord, zien wij dagelijks om ons heen. Dat gedrukte informatie tot in lengte van dagen evenzeer nodig zal blijven, is een zaak waarover geen enkele twijfel bestaat. Natuurlijk kunnen deze veranderingen bepaalde bedreigingen voor ons inhouden. Als wij op de maikt, waarop deze jonge industrieën met hun hoogst moderne mogelijkheden hun afzet vinden, onze eigen stem en onze eigen ervaring van 500 jaren niet duidelijk laten klinken, worden wij misschen vergeten".

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.