Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
"We moeten terug naar het pruttelen"
Half Nederland gebruikt koffiepads, maar Golden Coffeebox proeft hang naar echte koffie
Dronk vrijwel heel Nederland vóór het Senseotijdperk nog een roodmerk filterkoffie, nu de helft van de bevolking gebruikt kant-en-klare koffiepads. Senseo is het onbetwiste succes van Philips en Douwe Egberts voor het snelle kopje koffie. Maar het tij keert. Want geen enkele gearomatiseerde koffiepad wint het van versgemalen, gefilterde koffie met een zijige schuimkraag van volle, geklopte melk. "De cursus koffiezetten is weken van tevoren volgeboekt, zegt koffiebrander Kees Kraakman van de Golden Coffeebox in Baarn.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 7 oktober 2006
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 7 oktober 2006
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's