+ Meer informatie

Zwemfan

1 minuut leestijd

Zo'n 300 Nederlandse zwembaden gaan gezamenlijk een campagne voeren om meer mensen, vooral jongeren, in het zwembad te krijgen. De campagne heeft de naam Zwemfan gekregen en is afgelopen donderdag van start gegaan. Volgens Nanneke Consten is het zwembadbezoek de laatste jaren met name on,der jongeren teruggelopen. Vorig jaar lag het aantal bezoeken van jongeren van 15 tot 19 jaar op 13 miljoen, terwijl scholieren van 10 tot 14 jaar 24 miljoen keer een duik namen en mensen van 20 tot 29 jaar 22 miljoen.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.