Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Reclame niet altijd de schuld geven

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Reclame niet altijd de schuld geven

Bedrijven sluiten aan bij wat in de mens huist

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

December -een maand van cadeaus en goede maaltijden- lijkt een geschikt moment om de oprukkende consumptiecultuur tegen het licht te houden. In aansluiting op de katern Voorkeur (30 november) een serie van vier bijdragen over dit thema. Vandaag de derde aflevering: de verantwoordelijkheid voor de hedendaagse cultuur van materialisme wordt vaak ten onrechte bij ondernemers en reclamemakers gelegd, meent drs. A. W. van Vugt.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 21 december 2002

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's

Reclame niet altijd de schuld geven

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 21 december 2002

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's