Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Reclame niet altijd de schuld geven
Bedrijven sluiten aan bij wat in de mens huist
December -een maand van cadeaus en goede maaltijden- lijkt een geschikt moment om de oprukkende consumptiecultuur tegen het licht te houden. In aansluiting op de katern Voorkeur (30 november) een serie van vier bijdragen over dit thema. Vandaag de derde aflevering: de verantwoordelijkheid voor de hedendaagse cultuur van materialisme wordt vaak ten onrechte bij ondernemers en reclamemakers gelegd, meent drs. A. W. van Vugt.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 21 december 2002
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 21 december 2002
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's