+ Meer informatie

Ombudshulp

1 minuut leestijd

Kan ik het adres ontvangen van de Ombudsman om hem een probleem betreffende pensioen voor te leggen? Antwoord: Die Ombudsman is er voor klachten inzake overheidsinstellingen, dus u kunt niet bij hem terecht inzake het pensioen van een particulier bedrijf of levensverzekering. Bovendien moet u zich eerst wenden tot de ambtenaar of instantie die verantwoordelijk is voor de gemaakte fouten, ondervonden overlast of onbehoorlijk gedrag. Als het antwoord u niet bevredigt of geheel uitblijft, mag u zes weken na verzending van uw brief een klacht met volledige gegevens indienen bij de Nationale Ombudsman, Stadhoudersplantsoen 2, 2517 JL Den Haag, telefoon 070 3563563.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.