Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Heineken in aanval op alcoholvrije biermarkt
Bedrijf wil oude marktaandeel heroveren
DEN HAAG (ANP) — Heineken is een offensief gestart om zijn verloren marktaandeel op de Nederlandse markt voor alcoholvrij/arm bier te heroveren. Het bedrijf maakte gisteren bekend dat er een vernieuwde Buckler komt, alcoholvrij in plaats van alcoholarm en met een andere smaak. Het vfordt via de horeca ook uit het vat aangeboden.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 29 mei 1991
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 29 mei 1991
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's