+ Meer informatie

Visionteam

1 minuut leestijd

Reclamemakers zijn in christelijke kringen niet dik gezaaid. Wie het reclamewereldje enigszins kent, zal dat ook nauwelijks vreemd vinden. „Toch neemt dat niet weg dat reclamemensen zeer nuttig werk kimnen doen voor christelijke organisaties", vindt B. A. Ramaker, oprichter van Visionteam in Zevenhuizen (Z-H). Eind '79 is hij zelfstandig met dit bureau begonnen, zich daarbij richtend op „marketing, communicatie en vormgeving voor christelijke organisaties". Ramaker was tot het moment dat hij voor zichzelf begon, ook al in „het vak" werkzaam en voerde in z'n avonduren menige opdracht uit voor deze en gene christelijke organisatie. Die „nevenfunctie" dijde door de jaren heen zodanig uit dat het besluit rijpte om zelfstandig verder te gaan. „Commerciële motieven waren daarbij niet aan de orde", zegt hij. „Het initiatief kwam voort uit een stuk idealisme en geloofsgedrevenheid. Er is in christelijk Nederland duidelijk gebrek aan goede dienstverlening op dit gebied. De presentatie van veel organisaties kan stukken beter. Daarom vond ik het erg belangrijk dat er een dienstverlenend bureau kwam dat zich richt op het oplossen van de problemen van christelijke organisaties."

De werkwijze van Visionteam is volgens Ramaker wezenlijk anders dan

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.