Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Consument gebaat bij koffie-oorlog

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Consument gebaat bij koffie-oorlog

Fondspakken soms 30 cent in prijs vedaagd

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

UTRECHT — Douwe Egberts, Albert Heijn en Van Nelle .zijn sinds gisteren in een koffieprijzenslag gewikkeld, die de consument per pak dubbeltjes voordeel gaat opleveren. Douwe Egberts verlaagt de prijzen van alle merken met 20 tot 30 cent, Albert Heijn doet z'n Rabat koffie 35 cent goedkoper weg en Van Nelle berichtte vanmorgen, dat alle door dit bedrijf verkochte koffie 22 tot 35 cent per half pond goedkoper wordt. De prijsverlagingen bij de koffieverkopers gaan respectievelijk vandaag en morgen in.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 5 november 1985

Reformatorisch Dagblad | 12 Pagina's

Consument gebaat bij koffie-oorlog

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 5 november 1985

Reformatorisch Dagblad | 12 Pagina's