Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Volgend voor jaar weer �Wonen & Vrije tijd� in Middelharnis

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Volgend voor jaar weer �Wonen & Vrije tijd� in Middelharnis

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

Volgend jaar voorjaar, woensdag 4 t/m zaterdag 7 maart zal in 'de Staver' te Middelharnis weer de woonen vrijetijdsbeurs gehouden worden. De organisator Continent Evenements te Meppel heeft dezer dagen de deelnameformulieren verstuurd, vergezeld van de uitslag van de enquête die vorig jaar op de beurs werd gehouden.

Geen grote opkomst toen, maar dat wordt geweten aan de kort tevoren uitgebroken Golfoorlog en de bijzonder slechte winterweers-omstandigheden. Aan de enquête is door 631 personen meegewerkt.

Gevraagd naar hun woonplaats liet 50.4% weten niet van midden Flakkee te komen, 20% kwam uit Sommelsdijk, 18% uit Middelharnis en 11.6% uit Nieuwe Tonge. Qua leeftijd zit de grootste groep (16%)'van de bezoekers tussen de leeftijd van 35 en 44 jaar. Op de vraag naar het waarom van het beursbezoek verklaarde 30% zich te oriënteren voor een te plegen aankoop, 18% had een ander gericht doel, 31% verklaarde voor de gezelligheid te komen, 4% voor tijdverdrijf en 17% was afgekomen op een telefoon-inruilaktie van de PTT. De meeste belangstelling van de man

De meeste belangstelling van de mannen ging uit naar auto's (24%), vervolgens naar hobby-creatief 20%, woninginrichting 19%, doe-het-zelf-tuininrichting 18%, audio-video 10% en andere branches 9%; de vrouwen hadden voor 32% belangstelling voor woninginrichting, 20% mode en cosmetica, hobbycreatief 14%, de overige branches scoorden minder dan 10%. Van de geënquêteerden bleek 38% wel-,

Van de geënquêteerden bleek 38% wel-, en 45% niet te hebben gekocht; de meeste aankopen (19%) lagen tussen de ƒ 1.000,- en ƒ 2.500,-, 10% zei tussen de ƒ 50.000,- of hoger te hebben gekocht.

De publiciteit wordt ook volgend jaar weer gezocht in een beurskrant, kabelkrant en lokale radio. Van de bezoekers zei 34.1% op de beurs te zijn gekomen door de beurskrant, 8.4% door de kabelkrant, 11.4% door radio Flakkee en 22.8% door radio Superstar.

Dit artikel werd u aangeboden door: Eilanden-Nieuws

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 8 november 1991

Eilanden-Nieuws | 14 Pagina's

Volgend voor jaar weer �Wonen & Vrije tijd� in Middelharnis

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 8 november 1991

Eilanden-Nieuws | 14 Pagina's