Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Een luisterend oor voor boer in nood

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Een luisterend oor voor boer in nood

Telefonische hulpdienst voor agrariërs voorziet duidelijk in behoefte

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

ZWOLLE - De doorsnee hulpverlener in dienst van het Riagg of maatschappelijk werk heeft meestal weinig kaas gegeten van de agrarische sector. Een boer die eens bij het Riagg met zijn problemen aanklopte, mocht natuurlijk zijn verhaal vertellen, maar had na afloop van het gesprek niet bepaald het idee dat hij begrepen, Iaat staan geholpen was. „Hier heb je een folder van de telefonische hulpdienst voor agrariërs. Probeer het daar maar eens", zo kreeg hij te horen. De hulpdienst vormt een luisterend oor voor boeren in nood.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van maandag 19 september 1994

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

Een luisterend oor voor boer in nood

Bekijk de hele uitgave van maandag 19 september 1994

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's