Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Public relations is een mooi vak

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Public relations is een mooi vak

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

„In de praktijk word je vaak gedwongen tegen je principes in te handelen". „Normen en waarden blijven vaak steken als het om praktische toepassing gaat". „De pr-wereld is nu eenmaal toch een wereld van dikdoenerij, mooie pakken en snelle auto's, en kapitale relatiegeschenken worden zomaar over tafel heen geschoven". Woorden uit de mond van drs. J. J. Bakker, docent pr/voorlichting aan de Evangelische School voor de Journalistiek in Amersfoort, opgetekend door J. van 't Hul, terug te vinden in een artikel op de RD-plus-pagina van vrijdag 21 februari 1992.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 26 maart 1992

Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's

Public relations is een mooi vak

Bekijk de hele uitgave van donderdag 26 maart 1992

Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's