Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Kritiek op reclame   voor babyvoeding

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Kritiek op reclame voor babyvoeding

"Producenten negeren gedragscode"

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG (ANP) - Producenten van babyvoeding houden zich niet aan de internationale gedragscode voor het op de markt brengen van hun producten. Zij maken op grote schaal reclame voor flesvoeding en schenden daarmee de code die zij in 1981 zelf mede hebben geformuleerd.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 23 april 1998

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

Kritiek op reclame   voor babyvoeding

Bekijk de hele uitgave van donderdag 23 april 1998

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's