Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

"Wij moeten koffie weer hip maken"

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

"Wij moeten koffie weer hip maken"

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

ZWOLLE - Twee zakjes gemalen koffie geeft hij mee: een gewone roodmerkmelange en Café Cerro Azul, oftewel Arabica. Bonen waren nog beter -lees verser- geweest, maar daarmee kom je niet ver zonder molen. "Het verschil móét je proeven", verzekert rayonmanager Gijs van den Berg van de Zwolse koffiebrander Algra Mocca d'Or. "Het is aan ons om koffie weer hip te maken."

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 12 augustus 2005

Reformatorisch Dagblad | 14 Pagina's

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 12 augustus 2005

Reformatorisch Dagblad | 14 Pagina's