Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

KLEINERE RECLAMEBUREAUS MINDER PESSIMISTISCH DAN DE GROTERE BROERS

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

KLEINERE RECLAMEBUREAUS MINDER PESSIMISTISCH DAN DE GROTERE BROERS

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM — De eerste negen maanden van dit jaar zijn voor de reclamebureaus niet gemakkelijk geweest. Enerzijds de nog steeds stijgende kosten en anderzijds de vrijwel overal aanwezige conjuncturele voorzichtigheid bij de bedrijven hebben de rentabiliteit verder aangetast.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 9 november 1971

Reformatorisch Dagblad | 6 Pagina's

KLEINERE RECLAMEBUREAUS MINDER PESSIMISTISCH DAN DE GROTERE BROERS

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 9 november 1971

Reformatorisch Dagblad | 6 Pagina's