Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Bij leerplanontwikkeling moet theorie vertaald worden naar de praktijk

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Bij leerplanontwikkeling moet theorie vertaald worden naar de praktijk

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG — Het gaat niet zo zeer om de analyses en de theorieën, maar om de vertaling van de theorie naar de praktijk: het bruikbaar maken van de nieuwe kennis in het onderwijs. Daarvoor is samenwerking nodig tussen de verschillende deskundigen, wil dit een blijvende verbetering betekenen. Minister Van Kemenade heeft dit dinsdag in de eerste vergadering van de bestuursraad van de stichting voor de leerplanontwikkeling (SLO) gezegd.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 18 maart 1975

Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's

Bij leerplanontwikkeling moet theorie vertaald worden naar de praktijk

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 18 maart 1975

Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's