Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Bij leerplanontwikkeling moet theorie vertaald worden naar de praktijk
DEN HAAG — Het gaat niet zo zeer om de analyses en de theorieën, maar om de vertaling van de theorie naar de praktijk: het bruikbaar maken van de nieuwe kennis in het onderwijs. Daarvoor is samenwerking nodig tussen de verschillende deskundigen, wil dit een blijvende verbetering betekenen. Minister Van Kemenade heeft dit dinsdag in de eerste vergadering van de bestuursraad van de stichting voor de leerplanontwikkeling (SLO) gezegd.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 18 maart 1975
Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 18 maart 1975
Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's