Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Broodindustrie moet voor eigen fouten boeten
CONSUMENTENORGANISATIES :
DEN HAAG — Consumenten dreigen te moeten boeten voor de fouten die grote broodondernemingen in hun expansiedrift hebben gemaakt, zeggen Konsumenten Kontakt en Consumentenbond in een gezamenlijke reactie op de saneringsplannen in de bakkerijsector. Afwenteling van de misrekeningen van de broodproducenten op de broodeters is niet te verdedigen, aldus beide consumentenorganisaties.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 27 mei 1975
Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 27 mei 1975
Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's