Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Emaille borden een ijzersterk reclamemedium

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Emaille borden een ijzersterk reclamemedium

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

„Wees slim koop Glim", „Ik heb liever Toffees van Cliever", „Na het bad Verkade's korstjes", „Bols - elken dag één glaasje", „Ik verkies... Derk de Vries", „Union - ge rijdt als vanzelf. Reclameteksten die herinneringen oproepen aan grauwe muren met daarop vrolijk gekleurde borden, soms hele rijen bij elkaar. In oude stadswijken zie je ze nog wel eens hangen, emaille reclameborden, een ijzersterk reclamemedium.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 22 februari 1980

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's

Emaille borden een ijzersterk reclamemedium

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 22 februari 1980

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's