Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Emaille borden een ijzersterk reclamemedium
„Wees slim koop Glim", „Ik heb liever Toffees van Cliever", „Na het bad Verkade's korstjes", „Bols - elken dag één glaasje", „Ik verkies... Derk de Vries", „Union - ge rijdt als vanzelf. Reclameteksten die herinneringen oproepen aan grauwe muren met daarop vrolijk gekleurde borden, soms hele rijen bij elkaar. In oude stadswijken zie je ze nog wel eens hangen, emaille reclameborden, een ijzersterk reclamemedium.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 22 februari 1980
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 22 februari 1980
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's