Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

99Nationale luchthaven niet in Markerwaard''

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

99Nationale luchthaven niet in Markerwaard''

Rol Lm Ernstige economische gevolgen voor regio-Schiphol

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG — Schiphol kan wel degelijk ook na het jaar 2000 de nationale luchthaven van Nederland blijven. Dr. D. Riemens, die tot 1979 directeur van de luchthaven Schiphol is geweest en nu adviseur is van luchthavens in het buitenland, zegt dit in een studie naar aanleiding van het eind 1979 verschenen structuurschema burgerluchtvaartterreinen, uitgebracht door het ministerie van Verkeer .en waterstaat en het ministerie van Volkshuisvesting en ruimtelijke ordening.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van maandag 24 maart 1980

Reformatorisch Dagblad | 10 Pagina's

99Nationale luchthaven niet in Markerwaard''

Bekijk de hele uitgave van maandag 24 maart 1980

Reformatorisch Dagblad | 10 Pagina's