Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
„Holland-dorf" richt zich direct op Duitse klant
Gebundelde agrarische exportinspanning
DÜSSELDORF — „Het elangrijkste element in de richting van de Holland Promotion Club en de presentatie van het „Holland-dorf" vind ik het gezamelijk aanpakken van de Duitse markt. Als we deze grote koopkrachtige willen vasthouden, maar liefst uitbreiden, dan is het absoluut verleden tijd dat van ieder bedrijf apart een man met een monsterkoffertje er op uit trekt. Aan de inkoopzijde staan zulke giganten dat aan aanbodkant bundeling hoogst noodzakelijk is."
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 15 mei 1981
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 15 mei 1981
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's