Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Het onmogelijke woonwarenhuis uit Zweden voor „iedereen die zich maar jong voelt"
Ikea mikt op zelfwerkzaamheid van de klant
Het is geen nieuws. Vele bedrijven sluiten, na een laatste strijd om het moede hoofd boven water te houden, hun poorten. De één na de ander. Een triest beeld van onze economie. Een treurig bewijs dat het maatschappelijk dal waar we doorheen moeten, wel erg diep is. Hoe verder je naar het oosten komt, hoe groter de ellende wordt. De stad Arnhem viert dit jaar aar 750-bestaan. Grote zorgen om het voortbestaan van het commerciële hart, de binnenstad, zetten een fikse domper op deze feestvreugde. En enkele kilometers verderop, in Duiven opende gisteren een nieuw bedrijf haar poorten. Met 10.000 m2 vloeroppervlak en een toekomstverwachting van een omzet van veertig miljoen gulden. Alleen in het eerste jaar!
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 28 januari 1983
Reformatorisch Dagblad | 26 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 28 januari 1983
Reformatorisch Dagblad | 26 Pagina's