Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Klachtenregeling óók voordeel ondernemer
Westendorp van Consumentenbond:
DEN HAAG — „Ik daag ondernemers uit bij het ontwikkelen van contractvoorwaarden rekening te houden met de belangen van de consument. Ik daag hen ook uit om daar waar niets gebeurd is, op de kortst mogelijke termijn goede klachtenregelingen op te zetten. Daar heb ik een heel speciaal argument voor dat ondernemers zal aanspreken. Het levert hen gewoon keihard geld op".
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 2 oktober 1987
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 2 oktober 1987
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's