Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Klachtenregeling óók voordeel ondernemer

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Klachtenregeling óók voordeel ondernemer

Westendorp van Consumentenbond:

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG — „Ik daag ondernemers uit bij het ontwikkelen van contractvoorwaarden rekening te houden met de belangen van de consument. Ik daag hen ook uit om daar waar niets gebeurd is, op de kortst mogelijke termijn goede klachtenregelingen op te zetten. Daar heb ik een heel speciaal argument voor dat ondernemers zal aanspreken. Het levert hen gewoon keihard geld op".

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 2 oktober 1987

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

Klachtenregeling óók voordeel ondernemer

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 2 oktober 1987

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's