Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Verkiezingscampagne van de drie grote partijen kost al gauw miljoenen guldens

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Verkiezingscampagne van de drie grote partijen kost al gauw miljoenen guldens

De juiste toon en het juiste gezicht voor radio of tv schelen zomaar een paar zetels

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

Het gonst inmiddels op de verschillende partijbureaus van de activiteiten. De politieke kopstukken hebben voor hun partij de campagne geopend. De drukkerijen produceren tonnen papier. Leuzen en affiches zijn bedacht. Het kader wordt getraind en opgepept. De opiniebureaus strooien hun gegevens over de massa uit. De verkiezingskaravaan voor de Tweede-Kamerverkiezingen is op gang gekomen en zal pas op 6 september halt houden. De verkoop van de politiek is begonnen. Hoe wordt het stemgedrag van de kiezer bepaald? De belangrijkste vraag voor politici voor de komende maanden.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 2 juni 1989

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

Verkiezingscampagne van de drie grote partijen kost al gauw miljoenen guldens

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 2 juni 1989

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's