Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Verkiezingscampagne van de drie grote partijen kost al gauw miljoenen guldens
De juiste toon en het juiste gezicht voor radio of tv schelen zomaar een paar zetels
Het gonst inmiddels op de verschillende partijbureaus van de activiteiten. De politieke kopstukken hebben voor hun partij de campagne geopend. De drukkerijen produceren tonnen papier. Leuzen en affiches zijn bedacht. Het kader wordt getraind en opgepept. De opiniebureaus strooien hun gegevens over de massa uit. De verkiezingskaravaan voor de Tweede-Kamerverkiezingen is op gang gekomen en zal pas op 6 september halt houden. De verkoop van de politiek is begonnen. Hoe wordt het stemgedrag van de kiezer bepaald? De belangrijkste vraag voor politici voor de komende maanden.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 2 juni 1989
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 2 juni 1989
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's