Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Oost-Europa blijft happig op westerse spijkerbroeken
Investeringsplannen Nijverdal-ten Cate nog onzeker
ALMELO - In de rij voor McDonald's en Adidas. Als nuchtere Nederlander geloof je je ogen'niet, maar in de landen van het voormalige Oostblok is het —nog steeds— de gewoonste zaak van de wereld. Voor spijkerbroeken geldt hetzelfde verhaal. De namen Levi's en Wrangier brengen er goed geld op. Helaas vooral bij wijze van spreken, omdat het tekort aan harde valuta een van de grootste belemmeringen vormt bij handel met Oost-Europa.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 6 september 1990
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 6 september 1990
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's