Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Winst Ahold neemt met een kwart toe
Groei zal in 1991 niet zo spectaculair zijn
ZAANDAM — Het Ahold-concern (onder andere Albert Heijn-supermarkten) realiseerde in 1990 een nettowinst van ƒ 243,3 miljoen. Vergeleken met het voorgaande boekjaar betekent dat een toename van 25 procent. Voor 1991 wordt opnieuw een hogere winst verwacht, maar de toename zal niet zo spectaculair zijn als de afgelopen jaren. In 1989 nam het netto resultaat nog met 34 procent toe.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 12 maart 1991
Reformatorisch Dagblad | 14 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 12 maart 1991
Reformatorisch Dagblad | 14 Pagina's