Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Heineken in aanval op alcoholvrije biermarkt

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Heineken in aanval op alcoholvrije biermarkt

Bedrijf wil oude marktaandeel heroveren

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG (ANP) — Heineken is een offensief gestart om zijn verloren marktaandeel op de Nederlandse markt voor alcoholvrij/arm bier te heroveren. Het bedrijf maakte gisteren bekend dat er een vernieuwde Buckler komt, alcoholvrij in plaats van alcoholarm en met een andere smaak. Het vfordt via de horeca ook uit het vat aangeboden.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 29 mei 1991

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Heineken in aanval op alcoholvrije biermarkt

Bekijk de hele uitgave van woensdag 29 mei 1991

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's