Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Biologische winkel heeft hoge drempel
Natuurvoedingsseaor wil marktaandeel tot 10 procent uitbreiden
AMSTERDAM - De groei is eruit. Natuurvoedingswinkels hebben het moeilijk. Aanbod van biologisch geteelde produkten is er genoeg, maar de klanten laten het afweten. De kwaliteit laat te wensen over en de prijzen worden te hoog gevonden, bleek vorig jaar uit een consumentenonderzoek. Een collectieve reclamecampagne zou in die situatie verandering kunnen brengen. BD gaat in de aanval.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 23 februari 1993
Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 23 februari 1993
Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's