Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
\> (k motikt
HOR VOOR TUIMEL-DAKRAMEN
GILLETTE Het zijn niet meer alleen de vrouwen die graag voor de spiegel staian. Ook mannen besteden steeds meer aandacht aan hun uiterlijk. Dat gaat zelfs heel ver: gemiddeld spendeert elke man 23 minuten per dag aan zichzelf en als hij op visite gaat zelfs 31 minuten. Centraal staat daarbij het scheren. Een heel ritueel. 52 procent van de Nederlandse mannen scheert zich op dit moment nat en Gillette heeft daarop ingespeeld met een geheel nieuwe lijn van verzorgingsprodukten voor mannen. Het zijn er negen, variërend van scheerschuim (voor normale en voor gevoelige huid; 250 ml, 5,75 gulden), scheergel (voor normale en voor gevoelige huid; 200 ml, 8,50 gulden), geconcentreerde scheerschuim (voor normale en voor gevoelige huid; 100 ml, 5,25 gulden), after shave balsem en after shave gel (elk 100 ml en 12,95 gulden) en aftershave lotion (100 ml, 15,95 gulden). Aan alles hangt een nieuwe geur: "Cool Wave", een licht luchtje, fris, met chypre en houttonen. De Cool Wave produkten zijn alle verpakt in zilveren en blauwe kleuren en verkrijgbaar in supermarkten, drogisterijen, warenhuizen en parfumerieën. Overigens: Laten we 't niet overdrijven, al die luchtjes.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 20 mei 1994
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 20 mei 1994
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's