Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

\> (k motikt

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

\> (k motikt

HOR VOOR TUIMEL-DAKRAMEN

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

GILLETTE Het zijn niet meer alleen de vrouwen die graag voor de spiegel staian. Ook mannen besteden steeds meer aandacht aan hun uiterlijk. Dat gaat zelfs heel ver: gemiddeld spendeert elke man 23 minuten per dag aan zichzelf en als hij op visite gaat zelfs 31 minuten. Centraal staat daarbij het scheren. Een heel ritueel. 52 procent van de Nederlandse mannen scheert zich op dit moment nat en Gillette heeft daarop ingespeeld met een geheel nieuwe lijn van verzorgingsprodukten voor mannen. Het zijn er negen, variërend van scheerschuim (voor normale en voor gevoelige huid; 250 ml, 5,75 gulden), scheergel (voor normale en voor gevoelige huid; 200 ml, 8,50 gulden), geconcentreerde scheerschuim (voor normale en voor gevoelige huid; 100 ml, 5,25 gulden), after shave balsem en after shave gel (elk 100 ml en 12,95 gulden) en aftershave lotion (100 ml, 15,95 gulden). Aan alles hangt een nieuwe geur: "Cool Wave", een licht luchtje, fris, met chypre en houttonen. De Cool Wave produkten zijn alle verpakt in zilveren en blauwe kleuren en verkrijgbaar in supermarkten, drogisterijen, warenhuizen en parfumerieën. Overigens: Laten we 't niet overdrijven, al die luchtjes.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 20 mei 1994

Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's

\> (k motikt

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 20 mei 1994

Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's