Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Japanners bouwen een auto met „hibiki"
CHRYSLER NEON Uit onderzoek door Chrysler is naar voren gekomen dat veel mensen uitgekeken zijn op auto's die weliswaar zuinig en goedkoop zijn, maar saai op het gebied van vormgeving en rij-eigenschappen. Daarom ontwikkelde Chrysler een nieuwe middenklasse-auto met een gedurfd uiterlijk, de Chrysler Neon. Een auto die volgens het persbericht „door z'n uiterlijk al bezitterstrots creëert en fun to drive is".
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 6 oktober 1994
Reformatorisch Dagblad | 26 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 6 oktober 1994
Reformatorisch Dagblad | 26 Pagina's