Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Gratis met vakantie nieuwe trend

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Gratis met vakantie nieuwe trend

Een vli^picket bij elkaar sparen gaat met Air Miles heel wat tijd kosten

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

APELDOORN - Een gratis vakantie bij elkaar sparen lijkt de nieuwe trend te worden. Gisteren is het enige tijd geleden aangekondigde Air Miles-programma van start gegaan, een initiatief waaraan grote bedrijven als Shell, Albert Heijn, Vroom en Dreesmann en de KLM meedoen. Inmiddels zijn er een paar concurrerende initiatieven aangekondigd.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 november 1994

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Gratis met vakantie nieuwe trend

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 november 1994

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's