Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Gratis met vakantie nieuwe trend
Een vli^picket bij elkaar sparen gaat met Air Miles heel wat tijd kosten
APELDOORN - Een gratis vakantie bij elkaar sparen lijkt de nieuwe trend te worden. Gisteren is het enige tijd geleden aangekondigde Air Miles-programma van start gegaan, een initiatief waaraan grote bedrijven als Shell, Albert Heijn, Vroom en Dreesmann en de KLM meedoen. Inmiddels zijn er een paar concurrerende initiatieven aangekondigd.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 1 november 1994
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 november 1994
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's