Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Een nieuwe auto mét een dropkoker
„Veel autoverkopers spreken meneer aan, niet beseffend dat mevrouw het vaak voor het zeggen heeft”
Een goede autoverkoper is geld waard. Zeker in een tijd dat showrooms uitpuilen en acties de markt verzieken. De branche knokt om het hoofd boven water te houden. Werd de klant vroeger nog hardhandig in een nieuwe auto gestopt, tegenwoordig krijgt hij eerst een aai over de bol. Een offerte heet nu een voorstel, de verkoper heeft zich ontpopt als adviseur. Inderdaad, hij en (een enkele) zij zijn een stuk liever geworden.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 3 februari 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 3 februari 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's