Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Marktaandeel van Unigro neemt af
Scherpe prijzen lokken aarzelende consument
HOUTEN - Het marktaandeel van Unigro (onder andere Super, Spar en Cirkel) is vorig jaar afgenomen van 9,8 naar 9,4 procent De prijsconcurrentie in het levensmiddelenkanaal zal verder toenemen, zo staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag over ’94/’95. Dit is te wijten aan lage-prijzenwinkels (discounters), die een steeds groter deel van de omzet naar zich toe weten te halen. De „aarzelende consument” wordt door steeds scherpere prijzen gelokt, meent Unigro.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 22 juni 1995
Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 22 juni 1995
Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's