Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Marktaandeel van Unigro neemt af

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Marktaandeel van Unigro neemt af

Scherpe prijzen lokken aarzelende consument

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

HOUTEN - Het marktaandeel van Unigro (onder andere Super, Spar en Cirkel) is vorig jaar afgenomen van 9,8 naar 9,4 procent De prijsconcurrentie in het levensmiddelenkanaal zal verder toenemen, zo staat in het vandaag gepubliceerde jaarverslag over ’94/’95. Dit is te wijten aan lage-prijzenwinkels (discounters), die een steeds groter deel van de omzet naar zich toe weten te halen. De „aarzelende consument” wordt door steeds scherpere prijzen gelokt, meent Unigro.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 22 juni 1995

Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's

Marktaandeel van Unigro neemt af

Bekijk de hele uitgave van donderdag 22 juni 1995

Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's