Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Kritische consument moet rijwielhandel prikkelen
Eerste grote voorlichtingscampagne ENFB beoogt kwaliteit en gebruik fietsverlichting te bevorderen
Als je fietsverlichting het binnen een jaar drie keer begeeft, is de verleiding wel heel erg groot om zonder licht door te trappen. Dat kan woordvoerder Arien de Jong van de Fietsersbond ENFB zich tenminste voorstellen. Kwalitatieve verbetering van de fietsverlichting vormt daarom een belangrijke doelstelling van de campagne die dinsdag van start gaat. De fletser krijgt deze boodschap mee: ”Fiets als vorst, fiets verlicht”.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 29 september 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 29 september 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's