Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Juwelier moet meer aan promotie doen
Consument wisselt sieraden te weinig af
DEN HAAG - Juweliers moeten werken aan een andere kijk op sieraden. De consument ziet afwisseling van sieraden als overbodige luxe, terwijl dit bij kleding de normaalste zaak van de wereld is. Om hun positie in de sieraden- en horlogemarkt op peil te houden, zal de branche de consument ervan moeten doordringen dat sieraden en horloges zich er prima voor lenen om bij bepaalde gelegenheden te dragen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 18 oktober 1995
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 oktober 1995
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's