Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Reclamekosten hinderen Van Melle

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Reclamekosten hinderen Van Melle

Snoepfabrikant heeft last van concentraties in supermarktwereld

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM - De winst van de internationaal bekende snoepfabrikant Van Melle (Mentos, Fruit-tella) is vorig jaar gedrukt door aanzienlek hogere kosten voor reclame. Dat had te maken met de introductie van nieuwe producten, met „media- inflatie” in China en met de in Europa sterk toegenomen concentratie van supornarktketens, zei directeur Izaak van Melle gisteren in een toelichting op de jaarcijfers.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 6 maart 1997

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's

Reclamekosten hinderen Van Melle

Bekijk de hele uitgave van donderdag 6 maart 1997

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's