Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Reclamekosten hinderen Van Melle
Snoepfabrikant heeft last van concentraties in supermarktwereld
AMSTERDAM - De winst van de internationaal bekende snoepfabrikant Van Melle (Mentos, Fruit-tella) is vorig jaar gedrukt door aanzienlek hogere kosten voor reclame. Dat had te maken met de introductie van nieuwe producten, met „media- inflatie” in China en met de in Europa sterk toegenomen concentratie van supornarktketens, zei directeur Izaak van Melle gisteren in een toelichting op de jaarcijfers.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 6 maart 1997
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 6 maart 1997
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's