Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Dalende melkprijs leidt tot „bloedbad”
Campina Melkunie en Friesland Dairy willen meer merkproducten in plaats van bulk
ZALTBOMMEL/LEEUWARDEN - De Nederlandse melkveehouders krijgen het door de voortdurend dalende melkprijs steeds moeilijker. Bij het op peil houden van hun inkomen spelen de zuivelconcerns een steeds belangrijker rol. Twee ervan, Campina Melkunie en Friesland Dairy Foods, gaven gisteren bij de presentatie van hun jaarcijfers aan dat de sector zich moet versterken door zich nog meer op merkartikelen en minder op bulkproducten te gaan richten.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 14 maart 1997
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 14 maart 1997
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's