Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Heineken zet Amstel in in concurrentiestrijd
Bierconsumptie in Europa en VS stagneert
AMSTERDAM (ANP) - Heineken gaat in de harde concurrentiestrijd op de internationale biermarkt meer aandacht geven aan zijn merk Amstel. „Ons Heineken-merk blijft kroonjuweel en basis van de onderneming. Maar Amstel is ook een prachtig merk. De mogelijkheden daarvan zijn nog niet volledig benut”, aldus bestuursvoorzitter K. Vuursteen gisteren bij de presentatie van de jaarcijfers.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 15 maart 1997
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 15 maart 1997
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's