Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

„Communicatie zwakste schakel in de cockpit”

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

„Communicatie zwakste schakel in de cockpit”

Doorsnee vlieger maakt op ongeveer 1000 vluchten niet meer dan één klein incident mee

7 minuten leestijd Arcering uitzetten

„Vliegen is niet veilig. Vliegen betekent tegenwoordig je met ongeveer de snelheid van het geluid verplaatsen in een aluminium pijp die voor een kwart gevuld is met brandstof. In tegenstelling tot wat algemeen beweerd wordt, is dat helemaal niet onveilig. De luchtvaartmaatschappijen mogen de passagiers laten denken dat vliegveiligheid zonder meer vanzelfsprekend is. Wij vliegers weten beter. Voldoende om er achter de schermen aan te blijven werken”.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 22 maart 1997

Reformatorisch Dagblad | 41 Pagina's

„Communicatie zwakste schakel in de cockpit”

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 22 maart 1997

Reformatorisch Dagblad | 41 Pagina's