Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

„Vissector heeft veel te weinig oog voor klant”

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

„Vissector heeft veel te weinig oog voor klant”

Profish-directeur bepleit mentaliteitsomslag

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

AKERSLOOT - De Nederlandse vissector heeft veel te weinig oog voor de consument Vorens directeur A. van Zetten van het visverwerkende bedrijf Profish uit IJmuiden is een mentaliteitsomslag nodig. „Als dit niet gebeurt, dreigen we de boot te missen”, zei hij zaterdag op de jaarvergadering van de Nederlandse Visersbond.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van maandag 14 april 1997

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

„Vissector heeft veel te weinig oog voor klant”

Bekijk de hele uitgave van maandag 14 april 1997

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's