Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Waken tegen verloedering

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Waken tegen verloedering

Alrecon-manager Rob van der Spek over buitenreclame, de grenzen en wie ze trekt

7 minuten leestijd Arcering uitzetten

Hij wil er niet omheen draaien: Als commercieel manager van Alrecon wil Rob van der Spek zo veel mogelijk buitenreclame aantrekken. Daar is hij voor aangenomen. „Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij ben met alle ontwikkelingen in de reclame of dat wij alles maar opplakken wat ons wordt aangeboden”. Een ingewijde over een actueel thema: Waar liggen de grenzen in de reclame en wie trekt ze?

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 17 mei 1997

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's

Waken tegen verloedering

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 17 mei 1997

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's