Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Waken tegen verloedering
Alrecon-manager Rob van der Spek over buitenreclame, de grenzen en wie ze trekt
Hij wil er niet omheen draaien: Als commercieel manager van Alrecon wil Rob van der Spek zo veel mogelijk buitenreclame aantrekken. Daar is hij voor aangenomen. „Maar dat wil nog niet zeggen dat ik blij ben met alle ontwikkelingen in de reclame of dat wij alles maar opplakken wat ons wordt aangeboden”. Een ingewijde over een actueel thema: Waar liggen de grenzen in de reclame en wie trekt ze?
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 17 mei 1997
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 17 mei 1997
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's