Bekijk het origineel

Adverteerders besteden minder aan tv-reclame

Bekijk het origineel

PDF Bekijken
+ Meer informatie

Adverteerders besteden minder aan tv-reclame

1 minuut leestijd

AMSTERDAM (ANP) - Televisieomroepen moeten ook dit jaar rekening houden met teruglopende redamebestedingen. Door de afwachtende houding van adverteerders en de scherpere concurrentie tussen de zenders zet de vorig jaar ingezette daling zich dit jaar in versneld tempo door.

Die voorspelling staat in de Media Inflatie Barometer van de Vereniging van communicatieadviesbureaus VEA. Bij andere media zullen de advertentiekosten dit jaar gelijk blijven of licht lager worden. Alleen bij de kabelkranten is sprake van een sterke stijging.

De Media Inflatie Barometer geeft de ontwikkeling weer van de reclametarieven bij verschillende media in verhouding tot het groeiende of afnemende bereik van deze media. Ook wordende cijfers gecorrigeerd voor inflatie.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van woensdag 30 juli 1997

Reformatorisch Dagblad | 14 Pagina's

Adverteerders besteden minder aan tv-reclame

Bekijk de hele uitgave van woensdag 30 juli 1997

Reformatorisch Dagblad | 14 Pagina's

PDF Bekijken