Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Albert Heijn op de   biologische toer

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Albert Heijn op de biologische toer

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

ZAANDAM (ANP) - Albert Heijn verkoopt vanaf gisteren biologische producten onder een eigen logo. De marktleider in de supermarktbranche brengt onder het merk AH Biologisch het verantwoorde voedsel voorlopig in ongeveer 450 van zijn 650 vestigingen. "De klant vraagt erom", motiveert AH deze stap.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 7 februari 1998

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's

Albert Heijn op de   biologische toer

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 7 februari 1998

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's