Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Van Melle werkt aan nieuwe snoepmerken

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Van Melle werkt aan nieuwe snoepmerken

Mentos en Fruitella krijgen concurrentie

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM – Snoepfabrikant Van Melle wil minder afhankelijk worden van zijn succesnummers Mentos en Fruitella. De onderneming gaat meer nadruk leggen op de opbouw van nieuwe snoepmerken. Met name de carameltoffee Meller en de kauwgom Airheads moeten de internationale positie van Van Melle versterken.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 6 maart 1998

Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's

Van Melle werkt aan nieuwe snoepmerken

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 6 maart 1998

Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's