Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Winkelcentra moeten klant kennen
Verkeerd aanbod leidt tot sluiting van twee jaar oude De Kolk
AMSTERDAM - Elk winkelcentrum heeft zijn eigen klantenkring. In het ene doet de consument zijn dagelijkse boodschappen. Naar de binnenstad gaat hij om gezellig te winkelen. Om de klant aan zich te binden, moeten de beheerders -veelal vastgoedmaatschappijen- ervoor zorgen dat het winkelcentrum de juiste winkels heeft.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 2 juli 1998
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 2 juli 1998
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's