Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Winkelkaart maakt klanten niet trouwer
Gebruik van boodschappenlijstjes raakt weer ingeburgerd
Plastic klantenkaarten zijn in korte tijd gemeengoed geworden. Mensen die geregeld tanken of winkelen bij een groot concern of een grootwinkelbedrijf hebben de portemonnee er vol mee zitten. Kortingen en spaarpunten worden gretig geaccepteerd. Maar van klantentrouw is geen sprake. Veel kaarthouders zijn koopjesjagers.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 17 oktober 1998
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 17 oktober 1998
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's