Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Druk op de knop en de 'piloot' verdwijnt

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Druk op de knop en de 'piloot' verdwijnt

Paradepaardje van Siemens vanaf volgend jaar in testfase op Nederlands spoor

7 minuten leestijd Arcering uitzetten

Elke dag dat Thalys -de hogesnelheidstrein richting Parijs- rijdt, neemt het verlies voor NS toe. Dat duurt tot de hogesnelheidslijn-zuid (hsl-zuid) in 2005 klaar is. De ICE3 -de hogesnelheidstrein richting Frankfurt- zal vanaf het begin in de zwarte cijfers uitkomen, verwacht NS. Ook zolang de hsl-oost er nog niet ligt. En die aanleg is, in de plannen van verkeersminister Netelenbos, ver na 2005.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 31 oktober 1998

Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's

Druk op de knop en de 'piloot' verdwijnt

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 31 oktober 1998

Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's