Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Bouwers willen geld steken in hsl
Netelenbos maant Lovers Rail vergunningen te gebruiken
SCHEVENINGEN - Wat bij de Betuweroute niet wil, lijkt bij de hsl-zuid naar Parijs wel te lukken: het bedrijfsleven interesseren om te investeren. Deze zogenaamde publiek-private samenwerking (PPS) is een welkome lastenverlichting voor de overheid. In het geval van de lijn richting Parijs zou het voorlopig om een miljard gulden gaan. Dat zijn de kosten voor de rails, de bovenleiding en de seininstallatie.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 6 november 1998
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 6 november 1998
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's