Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
HARRODS Handel tussen haute couture en halfje wit
Chique Londense warenhuis staat voor 150 jaar Britse stijl en kwaliteit
Met een tas van het chique Londense warenhuis Harrods ga je bewust om. In de metro houd je hem duidelijk zichtbaar op schoot. Ook op straat draag je het groen-met-gouden geval herkenbaar, dus aan de buitenkant. Voor een Harrods-tas hoef je niet eens een exclusieve parfum, horloge of duur tennisracket te kopen. Een fles bronwater of wat sokken is genoeg. Veel Britten gaan 'Harrodsen' met een nagenoeg dichte portemonnee. Het zal niet dankzij hen zijn dat het chique warenhuis anno 1999 150 jaar bestaat.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 17 april 1999
Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 17 april 1999
Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's