Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
TPG pakt problemen bij postverwerking aan
Halfjaarwinst van Post Groep stijgt 10,7 procent
AMSTERDAM - TNT Post Groep (TPG) geeft de klant de service waarvoor hij betaalt. De expresklant, die gemiddeld een 100 gulden per zending kwijt is, kan er op rekenen dat zijn pakket de volgende dag op de bestemming is. Het verjaardagskaartje waarop een postzegel van 80 cent zit, mag er iets langer over doen. Hoewel niet zo lang als soms de afgelopen maanden het geval was. De problemen bij PTT Post worden aangepakt.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 31 augustus 1999
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 31 augustus 1999
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's