Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Gespierde kuiten niet vies van patatten
Bedrijfsleven ziet brood in miljoenenbusiness die sportsponsoring heet
OUDENHOORN - Strak getrainde lichamen, gespierde kuiten. Een patatje is niets voor topwielrenners. Toch zijn ze er indirect niet vies van. In de wereld van sportsponsoring is alles mogelijk. Aardappelverwerker Farm Frites is de nieuwe hoofdsponsor van een wielerploeg (nu TVM) en tekent voor het leeuwendeel van het budget van 8 miljoen gulden. Zo zijn er talloze voorbeelden. Reclame in de sport, commercieel een succes, voor sommige ondernemers een brug te ver.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 6 oktober 1999
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 6 oktober 1999
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's