Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Klachtenregeling in zorg voldoet nog niet
Patiënt heeft gelijk, maar krijgt 't niet
DEN HAAG (ANP) - De wettelijke mogelijkheid voor patiënten om te klagen over de behandeling in zorginstellingen voldoet nog niet. Veel klagers vinden dat hun geen recht wordt gedaan, ook al heeft de klachtencommissie hun wel gelijk gegeven. Bovendien doen ziekenhuizen weinig met de informatie uit de klachten om hun kwaliteit te verbeteren.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 22 oktober 1999
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 22 oktober 1999
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's